Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Mr Tourette o jag!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Elliva

Elliva


Antal inlägg : 23
Registreringsdatum : 12-12-23
Ålder : 54
Ort : Gnesta

Mr Tourette o jag! Empty
InläggRubrik: Mr Tourette o jag!   Mr Tourette o jag! Emptylör maj 18 2013, 11:13

I veckan som gått var Olivia, jag, stora syster Ellinor, mina föräldrar o en kollega på en fantastisk föreläsning med Mr Tourette. Självaste Pelle Sandstrak!
Det var lika häftigt som jag hade tänkt mig o jag lovar; det var inte sista gången vi lyssnade på Pelle. En gripande men humoristisk föreläsning/show. Han berörde behandling, han berörde de vuxnas förhållningssätt och han poängterade att INTE VÄNTA med att söka hjälp o att man ska stå på sig. Han pratade om sina tvång men framförallt ticsen o kampen att kanalisera ticsen på olika sätt genom kroppen.
Efteråt köpte Olivia en av hans böcker o han signerade den till henne. "Störd +". Jag var ju såklart tvungen att fota o kortet ligger på min FB o Instagram.
Får ni chansen att lyssna på Pelle- ta den! Ni kommer inte att ångra er en sekund.
Kram
Alexandra
Till överst på sidan Gå ner
http://www.elliva.blogg.se
 
Mr Tourette o jag!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt Forum :: OCD-
Hoppa till: