Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Lost in the land of fairys: om min resa till frihet och livsglädje!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Yasmine Ejner Lind

Yasmine Ejner Lind


Antal inlägg : 22
Registreringsdatum : 13-01-03
Ålder : 32
Ort : Skokloster

Lost in the land of fairys: om min resa till frihet och livsglädje! Empty
InläggRubrik: Lost in the land of fairys: om min resa till frihet och livsglädje!   Lost in the land of fairys: om min resa till frihet och livsglädje! Emptytor jan 17 2013, 15:49

Jag startade min blogg http://inthelandoffairys.blogspot.com i hopp om att ge stöd och hopp till andra unga själar. I början (2011) var jag långt ifrån fri och tillfreds med mitt liv, men allteftersom tiden gick kunde man följa min oerhörda utveckling och numera är bloggen ännu mer friskinriktad och hoppingivande.

Jag skriver om mina tankar och insikter, mina funderingar och åsikter angående vården, samhället och punkter som står mig nära. Jag berättar om mitt liv och min vardag ur ett livsbejakande och humoristiskt perspektiv där jag fokuserar på ljuset utan att förneka det mörker jag genomgått. Jag ser min blogg som ett forum där jag kan använda min skriftliga förmåga till att hjälpa, vägleda och samtidigt finna mig själv.

Idag mår jag oerhört mycket bättre, och trots att jag kan ha det väldigt tufft mellan varven, går det åt rätt håll hela tiden. Jag har tagit mig ur svåra depressioner, ätstörningar och självskadebeteende, lever för det mesta idag i nuet och bekämpar mina tvångstankar alltmer för varje dag. Jag vill visa att det faktiskt är möjligt, bara du gör valet att leva - kunde jag, kan du också!

Allt stöd,
Yasmine
Till överst på sidan Gå ner
http://inthelandoffairys.blogspot.com
 
Lost in the land of fairys: om min resa till frihet och livsglädje!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt Forum :: Bloggar-
Hoppa till: