Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Att överleva stroke i tonåren

Gå ner 
FörfattareMeddelande
JessTha




Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 13-01-05

Att överleva stroke i tonåren Empty
InläggRubrik: Att överleva stroke i tonåren   Att överleva stroke i tonåren Emptytis jan 08 2013, 15:49

Hallåj, idag har jag inte bara startat min blogg ordentligt utan även varit på möte hos min läkare på hjärnskadeteamet.
När jag bodde i Dalarna tog det fyra år av tjat innan läkarna och deras s.k spactisitetsteam ens ville prata med mig om Botox.
Idag blev det bestämt att jag först ska få vanlig tandläkarbedövning, eftersom effekten går ur rätt fort, innan eventuell Botox.
Hjärnskadeteamet i Sandviken är just nu min drog, min livsuppehållande dos mänsklighet. De ser MIG och inte bara en patients namn på ett papper.
Jag har haft många mycket dåliga förhållanden, efter att jag var inlagd på rehab 2007, och har därför extremt svårt att tillåta mig själv vara lycklig.
Men just nu är jag verkligen det. Jag har tack vare min envishet att inte låta mig trampas på, lärt mig att även om jag var sjukt blyg förut; så är jag född för att prata. Det är mitt öde att finnas till! En behaglig känsla må jag säga. Föreläsandet rullar sakta på och jag kan knappt bärga mig tills nästa gång jag står däruppe framför flera flera människor. Tills jag står där och berättar om mina arfernheter och varför jag fortfarande står och inte ligger.
Kram på er och våga vara lyckliga!! Våga vara dig själv och våga stå upp för vad du tror på!
Till överst på sidan Gå ner
 
Att överleva stroke i tonåren
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Sara Stille - att överleva våldtäkt

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt Forum :: Min glädjestund-
Hoppa till: